Stavitel

Stavitel Standa má misi! A ne jen jednu. Aby svoje úkoly splnil, musí nosit kameny, kácet lesy a stavět domy, mlýny i hrady. Aby se v tom neztratil, potřebuje vaši pomoc – pomocí grafických bloků vytvořte program, podle kterého Standa svoji misi splní. Počet bloků, které můžete použít, je často omezený, takže bude potřeba se zamyslet a použít ten správný přístup...


Řazení podle

Výpis úloh

rozbalit vševybrané sadyjen přehled
Základy stavitelství
0/8

Základy stavitelství

Stavitel Standa se představuje a natrénuje si základní akce (chůze, přesun materiálu, stavění, kácení).

Stavby s opakováním
0/7

Stavby s opakováním

Standa je pracovitý a dokáže toho postavit hodně. Pro zadávání úkolu se nám bude hodit příkaz opakuj.

Opakuj dokud
0/7

Opakuj dokud

Tentokrát vyzkoušíme formu příkazu opakuj s využitím podmínek.

Opakování a podmínky
0/5

Opakování a podmínky

Standu čekají náročnější stavební úkoly, bude se muset opakovaně rozhodovat podle aktuální situace v terénu.

Stavby s opakováním: těžší
0/5

Stavby s opakováním: těžší

Úkoly využívající jen základní cyklus opakuj. Je ale potřeba to dobře vymyslet.

Opakuj dokud: těžší
0/6

Opakuj dokud: těžší

Mírně náročnější úkoly využívající cyklus opakuj dokud.

Opakování a podmínky: těžší
0/5
Vnořené cykly
0/6
Funkce
0/6
Záludné
0/5
Rekurze
0/3

Rekurze

Bonusová sada, ve které nejsou dostupné bloky pro opakování. Místo toho je potřeba vhodně využít rekurzivní funkce (funkce, které volají sami sebe).


Celkem vyřešeno: 0 z 63

NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence