Python želva

Naprogramujte želvu, aby kreslila pěkné obrázky. Želva rozumí pokynům jako je „jdi dopředu“ či „zatoč doprava“. Programy tvoříte pomocí jazyka Python 3. Pro rozcvičení můžete použít verzi želví grafiky v grafickém programování.

Zájemci najdou více informací o želví grafice v knížce od jednoho z autorů projektu Umíme programovat.

Dodělej čtverec  »

Přehled

Základyvyřešeno 0 z 9
Opakovánívyřešeno 0 z 11
Vnořené cykly a funkcevyřešeno 0 z 13
Proměnnévyřešeno 0 z 8
Rekurze a fraktályvyřešeno 0 z 5

Celkem vyřešeno: 0 z 46

Použití cvičení pro jednotlivé ročníky

Nechte nám zprávu

Narazili jste na chybu v aplikaci? Máte nápad na vylepšení?

Čeho se zpráva týká?

Obsah Ovládání Přihlášení Licence Různé

Text zprávy

E-mailová adresa (ať Vám můžeme odpovědět)


Odeslat
NAPIŠTE NÁM