Python želva – 7. třída (7. ročník)

Naprogramujte želvu, aby kreslila pěkné obrázky. Želva rozumí pokynům jako je „jdi dopředu“ či „zatoč doprava“. Programy tvoříte pomocí jazyka Python 3. Pro rozcvičení můžete použít verzi želví grafiky v grafickém programování.

Zájemci najdou více informací o želví grafice v knížce od jednoho z autorů projektu Umíme programovat.


Řazení podle

Výpis úloh

rozbalit vševybrané sadyjen přehled
Základy
0/13
Opakování
0/10

Opakování

Nyní využijeme opakování (pomocí for cyklu v Pythonu), což nám umožní snadno vykreslit třeba různé geometrické útvary.

Správné úhly
0/7

Správné úhly

Na následující obrázky nepotřebujeme žádné složité programy, musíme ale správně určit úhly. Zkuste správnou velikost úhlů vymyslet, ne jen náhodně tipovat.

Proměnné
0/11

Proměnné

Nyní přidáme proměnné, které nám umožní kreslit obrazce různé velikosti či zatáčet o proměnlivý úhel. To se hodí třeba na pěkné spirály.

Proměnné a podmínky
0/8

Proměnné a podmínky

V této sadě se želva bude rozhodovat podle aktuální hodnoty proměnných.


Celkem vyřešeno: 0 z 49

NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence