Informatické myšlení: Algoritmické myšlení

Posloupnost akcí

Sběr odpadu

Přesouvání: lehké

Bloudící myš

Přesouvání: lehké

Bloudící myš

Přesouvání: střední

Stavby z kostek

Přesouvání: lehké

Stavby z kostek

Přesouvání: střední

Základy

Želví grafika: lehké
0/11

Skřítkova rozcvička

Šipkovaná: lehké
2/6

Malovací rozcvička

ProgMalování: lehké
1/10

Sběr hříbků

Šipkovaná: lehké
1/7

Obrázky

ProgMalování: lehké
0/13

Skoky

Šipkovaná: lehké
0/8

Přebarvování

Šipkovaná: lehké
0/8

Obrázky II

ProgMalování: lehké
0/7

Teleport

Šipkovaná: lehké
1/8

Opakování, cykly

Sběr vlajek

Přesouvání: lehké

Sběr vlajek

Přesouvání: střední

Včelí smyčky

Přesouvání: lehké

Včelí smyčky

Přesouvání: střední

Jednoduché kreslení

Želví grafika: lehké
0/15

Kreslení

Želví grafika: lehké
0/7

Vzory s opakováním

Želví grafika: lehké
0/7

Vzory s opakováním

ProgMalování: lehké
0/8

Kreslení II

Želví grafika: lehké
0/9

Vzory s opakováním II

Želví grafika: lehké
0/10

Mizející šipky

Šipkovaná: lehké
0/10

Podmínky a větvení

Deaktivace bomby

Rozhodovačka: lehké

Sběr vlajek: podmínky

Přesouvání: střední

Rozhodovací stromy

Přesouvání: lehké

Trénink

Robotanik: lehké
0/5

Lehké

Robotanik: lehké
0/17

Souběžnost

Víc skřítků

Šipkovaná: lehké
0/9

Pozor na skřeta!

Šipkovaná: lehké
0/7

Proměnné

Vývojové diagramy a proměnné

Přesouvání: střední

Proměnné

Želví grafika: lehké
0/8

Proměnné

ProgMalování: lehké
0/5

Funkce

Kouzelné hůlky

Přesouvání: střední

Středně těžké

Robotanik: lehké
0/25

Těžké

Robotanik: lehké
0/21

Opravdová výzva

Robotanik: lehké
0/19

Funkce

ProgMalování: lehké
0/5

Ladění, hledání chyb

Ladění obrázků

ProgMalování: lehké
7/10

Algoritmické myšlení: mix

Správné úhly

Želví grafika: lehké
0/10

Lesní výpravy I

Šipkovaná: lehké
0/7

Vybuchující muchomůrka

Šipkovaná: lehké
0/9

Želví experimentárium

Želví grafika: lehké
0/5

Lesní výpravy II

Šipkovaná: lehké
0/12

Obtížné

Šipkovaná: lehké
0/15

Informatické myšlení: Řešení problémů

Plánování a omezené zdroje

Skládání tvarů

ProgMalování: lehké
0/6

Skládání tvarů II

ProgMalování: lehké
0/5

Programování v Pythonu: Řízení výpočtu

Sekvence příkazů

Základy

Python želva: lehké
0/13

Podmíněný příkaz (if) v Pythonu

Podmíněný příkaz (if) v Pythonu

Rozhodovačka: lehké

Podmíněný příkaz (if) v Pythonu

Výstup programu: lehké

Podmíněný příkaz (if) v Pythonu

Rozhodovačka: střední

Podmíněný příkaz (if) v Pythonu

Programování v Pythonu: lehké
0/10

Cyklus for v Pythonu

Cyklus for v Pythonu

Rozhodovačka: lehké

Cyklus for v Pythonu

Rozhodovačka: střední

Opakování

Python želva: lehké
0/11

Cyklus for v Pythonu

Programování v Pythonu: lehké
0/11

Cyklus while v Pythonu

Cyklus while v Pythonu

Rozhodovačka: lehké

Cyklus while v Pythonu

Rozhodovačka: střední

Vnořené cykly

Vnořené cykly

Porozumění programům: lehké
0/6

Textové obrázky

Programování v Pythonu: lehké
0/9

Funkce

Funkce

Rozhodovačka: lehké

Funkce

Rozhodovačka: střední

Funkce

Rozhodovačka: těžké

Funkce

Python želva: lehké
0/11

Funkce

Porozumění programům: lehké
0/5

Rekurze

Rekurze a fraktály

Python želva: lehké
0/5

Řízení výpočtu: mix

Řízení výpočtu: mix

Rozhodovačka: lehké

Řízení výpočtu: mix

Rozhodovačka: střední

Počítání s čísly

Programátorská úkolovka: lehké
0/6

Výpočty s čísly

Porozumění programům: lehké
0/5

Správné úhly

Python želva: lehké
0/7

Úpravy programů

Programování v Pythonu: lehké
0/7

Zajímavé vzory

Python želva: lehké
0/9

Počítání s čísly

Programování v Pythonu: lehké
0/9

Proměnné

Python želva: lehké
0/12

Záludné

Programování v Pythonu: lehké
0/8
NAPIŠTE NÁM

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Časté dotazy Návody pro rodiče Návody pro učitele

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence