Informatické myšlení: Algoritmické myšlení

Význam příkazů

Základy

Želví grafika: lehké
0/11

Skřítkova rozcvička

Šipkovaná: lehké
2/6

Malovací rozcvička

ProgMalování: lehké
1/10

Posloupnost příkazů

Posloupnost příkazů

Rozhodovačka: lehké

Bloudící myš

Přesouvání: lehké

Bloudící myš

Přesouvání: střední

Stavby z kostek

Přesouvání: lehké

Stavby z kostek

Přesouvání: střední

Sběr hříbků

Šipkovaná: lehké
1/7

Obrázky

ProgMalování: lehké
0/13

Skoky

Šipkovaná: lehké
0/8

Obrázky II

ProgMalování: lehké
0/7

Opakování, cykly

Opakování, cykly

Rozhodovačka: lehké

Sběr vlajek

Přesouvání: lehké

Sběr vlajek

Přesouvání: střední

Včelí smyčky

Přesouvání: lehké

Včelí smyčky

Přesouvání: střední

Jednoduché kreslení

Želví grafika: lehké
0/15

Kreslení

Želví grafika: lehké
0/7

Vzory s opakováním

Želví grafika: lehké
0/7

Vzory s opakováním

ProgMalování: lehké
0/8

Kreslení II

Želví grafika: lehké
0/9

Podmínky a větvení

Podmínky a větvení

Rozhodovačka: lehké

Podmínky a větvení

Rozhodovačka: střední

Deaktivace bomby

Rozhodovačka: lehké

Sběr vlajek: podmínky

Přesouvání: střední

Trénink

Robotanik: lehké
0/5

Lehké

Robotanik: lehké
0/17

Souběžnost

Víc skřítků

Šipkovaná: lehké
0/9

Pozor na skřeta!

Šipkovaná: lehké
0/7

Proměnné

Proměnné

Rozhodovačka: lehké

Proměnné

Rozhodovačka: střední

Cykly s proměnnými

Cykly s proměnnými

Rozhodovačka: střední

Podmínky s proměnnými

Podmínky s proměnnými

Rozhodovačka: střední

Funkce

Funkce

Rozhodovačka: lehké

Ladění, hledání chyb

Ladění obrázků

ProgMalování: lehké
7/10

Algoritmické myšlení: mix

Želví experimentárium

Želví grafika: lehké
0/5
NAPIŠTE NÁM

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Časté dotazy Návody pro rodiče Návody pro učitele

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence